Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Đorđe Vukadinović: SNS sigurno nema 50 odsto podrške, kao što se navodi prethodnih dana

Komentari (35) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 27 maj 2015 14:25
Cviko
Raspisaće vanredne izbore ako proceni da će mu to podići rejting koji je opao. No, nameće se jedno pitanje. Osim raspisivanja vanrednih izbora, na kojima odlučuju oni koji razmišljaju televizorom, da li je još nešto uradio ali dobro? Nije mi poznato. A ovi što razmišljaju televizorom, umesto glavom, ako u njoj nešto imaju, kad bi makar promenili kanal pa usporedili podatke?
Preporuke:
104
6
2 sreda, 27 maj 2015 14:46
D-ex
Naravno da verujem da je rejting SNS-a porastao i ne bih se složio sa gospodino Vukadinovićem u tome samo iz razloga što sam sasvim siguran da je ovo mazohistički nastrojen narod,i što ga više "satireš" sve si mu omiljeniji.Nije li vreme iza nas bas sve ovo pokazalo i dokazalo.
Preporuke:
29
72
3 sreda, 27 maj 2015 14:47
rekonstrukcija je sigurica
"iako su strane diplomate, prema našim saznanjima, uputile poruku premijeru da bi to bio loš potez zbog preuzetih obaveza u normalizaciji odnosa sa Kosovom.
.."
Stratedžik marketing daje lažne rezultate onima što gledaju u medijske"crne kutije" ,ali stranci rade analize realne,pa je to stvarno stanje a oklapa se sa onim što Vukadinović svojim analizama potkrepljuje.
Da nije tako,raspisao bi On vanredne izbore,bez rizika da prođe kao neki prethodni,"navučeni".
niko
Preporuke:
77
3
4 sreda, 27 maj 2015 15:07
Naravno da nema!
Naravno da nema toliku podrsku, na protiv i t a dosadasnja "podrska" bila je farsa, privid, majstorska rezija, jer ako se kao reper uzme obican gradjanin sa svojim obicnim poznanicima, ja ne znam nikoga - od onih pedesetak ljudi koje svakodnevno srecem - ko podrava ovu vlast. I ovo bi moglo da bude nekakav rezultat ispitivanja javnog mnjenja, zar ne?
Preporuke:
81
4
5 sreda, 27 maj 2015 15:11
Bole
Đorđe Vukadinović je upravu. Jasno je da će ako budu raspisani samo pokrajinski i lokalni izbori SNS doživeti lošiji rezultat. Na lokalu imaju možda i najgore kadrove, a rezultati u opštinama i gradovima gde drže vlast nikakvi. Što se pokrajinskih izbora tiče tu se isto očekuje lošiji rezultat zbog mnogo faktora. U Vojvodini imate dosta jak SVM, mnogo jači SRS nego u ostatku Srbije. Na prošlim pokrajinskim izborima SRS je prešao cenzus i bez Šešelja. Mislim da bi i koalicija DSS-DVERI ostvarila dobar rezultat. Takođe tamo cenzus uvek prelazi i LSV mada će Čanak sigurno u postizbornu koaliciju sa SNS. Takođe i DS bi trebalo da ostvari bolji rezultat. Treba naglasiti da je i dobra stvar što je za pokrajinske izbore ukinut mešoviti i uveden čist proporcionalni sistem.
Preporuke:
64
3
6 sreda, 27 maj 2015 15:19
Jelena
zašto mi nemamo našu agenciju koja vodi statistiku? uvek su to stranci, koji "anketiraju" ne znam koga, tj. one iz vlasti (čitaj sendvičari). kako niko mene ne pita za koga bi glasala? ne znam nikog ko ovu vlast toliko "voli" da bi ponovo glasao za njih. ne mogu da verujem da bih glasali penzioneri, ljudi bez posla, oni kojima su "izvršitelji" pokupili imovinu i izbacili iz stanova, nastradali od nevremena, poplava i klizišta, roditelji sa bolesnom decom, koju država ignoriše, pa narod daje priloge za lečenje, mladi, prepametni, koje naša država neće, pa idu u inostrastvo. KOGA PITAJU? da su to ankete po Knez Mihajlovoj i Strahinjića Bana ili po Dedinju?
Preporuke:
65
1
7 sreda, 27 maj 2015 15:24
Joca
Ako Bler kaže - raspisaće, ako ne kaže - neće.
Ljudi Vučić ne postoji!
Preporuke:
99
1
8 sreda, 27 maj 2015 15:24
demokratija
Samo da prođe ova demokratija, pa da opet živimo ko ljudi.
Preporuke:
85
2
9 sreda, 27 maj 2015 15:29
Kurir Jovica
Postovane kolege komentatori,
Ni ja ne poznajem nikoga ko poznaje nekoga, ko podrzava ovu vlast. Ali ne treba se zavaravati, Srbija nije "krug dvojke". Podjite na bilo koju beogradsku pijacu, pa napravite sopstvenu mini anketu. Videcete, na svoj uzas, da Vucica podrzava preko 90%. Zasto? Pitajte Frojda, Froma i Junga, ali odgovor necete dobiti. Ovo je ipak... Srbija.
Preporuke:
58
17
10 sreda, 27 maj 2015 15:29
Zemunac
KAKVO je stanje u Srbiji,mozda bi ULICA dala neka nova lica na politickoj sceni.To ova Vlada zna da kontrolise,sto je pored laznih obecanja i rasturanja Srbije jedino sto znaju.Treba izgleda da sve jos vise PROPADNE,da do PROMENE ZAISTA DODJE.GDIN VUCIC plus SAD,MMF i njihovi interesi,zavrsicemo kao Honduras,beda,nasilje i prezivljavanje.
Preporuke:
41
5
11 sreda, 27 maj 2015 15:42
Bastovan
Mislim da je uocljiva jedna bitna novina u odnosu na prethodni period, a to je da je drustvo na vlasti , a pogotovu Aleksandar Bler, uspeo da potpuno iziritira, probudi, razgnevi, a nadam se i ujedini pametniji i obrazovaniji deo Srbije i medju njima AB nema ni 0,5 promila podrske.U svakom od krucijalnih projekata za koji se on zalaze, pametni Srbi odavno vide tudju ruku i antrspske interese-"Beograd na vodi je hiperrealsticno,stakleno Potemkinovo selo,prodaja Telekoma i oranica kontra svim argumentima najstrucnih ljudi uvodi Srbiju u "Apsurdistan", teritorijalno i mentalno,razvijanje odnosa sa Albanijom je direktno pomaganje stvaranju Velike Albanije , etc .No ,ako mu padne napamet da raspise prevremene izbore ,onda ce vrlo brzo cuti javno o sebi takve stvari, da ce sigurno dobiti barem dve srcke i tri sloga. Ispod staklenog zvona medijske kontrole se ne cuje glas naroda, koji ce ga "jako razdragano" pozdraviti na ulici , ako bude smeo da se pojavi.Toliko o podrsci od "50 posto".
Preporuke:
58
5
12 sreda, 27 maj 2015 16:12
Marko
Stratedžik je u istom istraživanju objavio da Vučić, kao ličnost, ima 30% pozitivnih glasova. Totalno je nemoguće da partija koja se ne bazira na ideologiji već na kultu ličnosti, bude popularnija od lidera. Jedina partija koja je dosta popularnija od lidera je SPS.
Preporuke:
58
1
13 sreda, 27 maj 2015 16:18
Oliver Kromvel
Od suštinskog značaja je ko posle Vučića,Srbija ne moze da izdrzi još jedan eksperiment još jednu operaciju bez anestezije ionako smo što reče Antonić olupina.Vučić je prolazan,samo jedan od vazala u nizu,naravno da nema 50%,lično mislim da će taj procenat vrlo brzo splasnutu na nekih plafon 30% posle ovih silnih otpuštanja,40 000 u preduzećima u restruktuiranju,9000 u administraciji i više hiljada u prosveti.
Preporuke:
47
3
14 sreda, 27 maj 2015 16:18
predrag
Pritisak ulice I tajkuna,raznih društveno-političkih radnika,svih koji priželjkuju ukrajinski scenario,zaista može naterati našeg Premijera da se umesto danonoćnog rada za boljitak svih nas opredeli za izbore.
Srbija ne sme ponoviti grešku,da svoje najnaprednije ljude baci opoziciji na milost I nemilost.Samo najdovoljnija I potpuno apsolutna većina vodi napretku,koji je jasno vidljiv I sa sadašnjom manjinskom većinom.
Preporuke:
10
50
15 sreda, 27 maj 2015 16:34
pitam se
Predraže, dao sam vam plus jer se nadam da se samo dobro zezate. Toliko čak ni SNS-ovci ne mogu biti glupi, tako da vam gornji komentar knjižim kao dobar fazon, baš kao i stratedžikovo istraživanje.
Preporuke:
52
2
16 sreda, 27 maj 2015 16:38
marlon
gsn djordje iznenadjujete me.. da li hocete reci da medijske agencije lazu?

ovde bi sad trebao neki smajli da stoji....
Preporuke:
34
2
17 sreda, 27 maj 2015 16:46
marlon
adendum... ne da nema 50 posto vec nema ni 15 posto ako ne i manje...znam mnogo ljudi iz svakakvih bransi i ne znam nijednog jedinog coveka koji ista pozitivno govori o ovoj vlasti....
Preporuke:
34
5
18 sreda, 27 maj 2015 17:24
...
realno, potpuno je nevažno koliku on ima unutrašnju podršku, on je rezultat angloatlantisičkog socijalnog inženjeringa i tako je i doveden a Dačiću i ekipi je naređeno da mu ojačaju redove, a Tadiću da ga finansira i omogući mu otete glasove ...niti je njega narod birao, niti će ga posledično skinuti, na žalost.
Preporuke:
32
1
19 sreda, 27 maj 2015 22:05
Mile Bre
"Vladajućoj SNS istraživanje Stratedžika daje 50 odsto podrške građana koji bi izašli na biračka mesta ukoliko bi sutra bili održani izbori."

Pod uslovom da SNS-batinaši izvrše zadatak i ne dozvole svim građanima izlazak na izbore.
Preporuke:
24
2
20 sreda, 27 maj 2015 22:27
predragst
Ako je to tačno(40%)onda za Srbiju nema nade
Preporuke:
24
3
21 sreda, 27 maj 2015 22:30
Observantes
U „nedićevskoj Srbiji“ uopšte nije bitno kad će sledeći izbori kao što nije bilo bitno kada su bili oni pretprošli ili oni prošli. Bitan je algoritam okupacije u kome srpski narod neodlučuje o svojoj sudbini. Mene baš nije briga kako se zove nomenklatura petnaestog grananja okupacije srpskog naroda i polazne tačke (5.oktobar) pomenutog algoritma koji okupacija određuje. Jedan (jadnik)Stefanović sam to besramno priznaje zaposlen na radnom mestu političara. On se naime nada „tom pritisku“ i da će ga oni više voleti nego što vole Vučića?!
Preporuke:
21
2
22 sreda, 27 maj 2015 22:41
boki okac
mozda ima i 35%ali i to je dovoljno za vecinu. sad kad bi raspisao izbore ostao bih na vlasti jos 4 godine bez problema. pitanje ko bi presao cenzus.
Srbi vole vucka
Preporuke:
6
13
23 sreda, 27 maj 2015 22:45
naravno da lažu
Hvala Đorđu za ovo razjašnjenje. Znao sam da masno lažu za rejting. I ovo jeste visoko, ali je ipak ohrabrujuće, zato što uprkos neverovatnom spinovanju i lažima jedan deo ljudi polako počinje da se trezni.
Preporuke:
25
1
24 sreda, 27 maj 2015 22:55
u pravu ste
i narod želi sa RUSIJOM I PUTINOM
Preporuke:
33
3
25 sreda, 27 maj 2015 23:29
Milosav
Mislim da ove brojke nemaju veze sa istinom. Da SNS ima isti broj glasova a SRS-u se poveća. Onda bh rekao da je gospođa Vesna Pešić, beli listić, glasala za SRS. Lično mislim da nema ništa od novih izbora, Merkela neće dozvoliti, ima tu još posla, Telekom, EPS.... Jedino ako je uočila da se pojavila ili pojavljuje neka grupacija koja nema ništa zajedničkog ni sa kim prethodnim ali ni sa sadašnjim. Drugim rečima, van kontrole je. U tom slučaju Šešelj pod hitno ide u Hag, da bi se sprečio povratak dela SNS birača u izvornu stranku. Vanrednim izborima bi se onemogućilo i jačanje te nove grupacije.
Preporuke:
13
3
26 četvrtak, 28 maj 2015 00:14
Pazite
Postoji jedna velika varka. Svi vi koji se pitate kako je moguće da AV ima toliku podršku, morate shvatiti da dobar deo tih koji kunu vlast zapravo za nju i glasa. Taj paradoks nema nikakve veze s iskrenošću. Većina ovog naroda je takva. Apsurdistan, slažem se.
Preporuke:
11
2
27 četvrtak, 28 maj 2015 03:43
ljubomir jarić
SNS je primer samodestrukcije. Sa jedne strane imaju armiju glasača koji vode računa samo o ličnim interesima ( koliko smo loš narod ) , a sa druge, rasprodaće sve ! I sad je ta armija ukapirala da će kolač biti sve manji. Kori će odraditi svoje. Koga u ovoj zemlji možete otpustiti ? Pa samo SNS_ovce, ostali su nezaposleni. Šala.
Preporuke:
13
1
28 četvrtak, 28 maj 2015 03:57
Ali ipak :)))
Sto bi rekao mozda najbolji analiticar na NSPM Postovani Nesha-Nenad :

Svi smo mi Vucko, svi smo za bolje sutra zbog ,,nase dece,, i za ,,nova radna mesta,,.

Da putujemo kao sam ,,normalan,, svet i samo da putujemo... na dobrobit svih nasih penzionera i naroda i narodnosti, inkluzovanih ,,nasih drzavljana,, i ,,prihvacenih,, u Drzavljanstvo ,,jadnih emigranata,, prema cl. 16 Zakona o drzavljanstvu i uz izjavu da prihvataju srPiju kao ,,svoju drzavu,, .... i posle, da svi zajedno putujemo, a pogotovo nase ,,devojke,, za koje nece biti mesta u evro-ATLANTIZOVANOJ vojsci srPije (za njih cemo uvesto ,,inkluzivnu,, kvotu u Pesadiji od 40 %) da mogu slobodno putovati do ,,radnih mesta,, u Emiratima bratskim, Kataru, Bahreinu a sto ne i u Kuvajtu i Omanu??

I da kupujemo slobodno jeftini RAMA margarin po HACAAAAAP-u

A i za Evropu ce se naci nesto ,,devojaka,, a i ,,omladinaca,, (oba pola i rodno neopredeljenih)

Zato Vucko je nas, mi smo Vuckovi -
I posle Vucka Vucko
Preporuke:
7
6
29 četvrtak, 28 maj 2015 08:29
Lupus
Uopšte nije problem postojanje ovoliko ili onoliko procenata glasova za ovu ili onu partiju. problem je nepostojanje izglednog i realnog programa a još više perspektive u kom smeru kretati, nadasve nema optimističnog horizonta. A zašto svega toga nema nije kriva nijedna politička partija pojedinačno već mnogo više od toga, intelektualna i uopšte kulturna javnost ove zemlje, sve sa SANU. Svi zajedno oni ne samo da nisu u stanju osmisliti kakav scenario izlaska iz pakla u koji se dobrovoljno ušlo. Velikim delom i s njihovom saglasnošću i uz nagovor. Vučić je samo "pjena" takvog raspoloženja i takvih namera. Problem Srbije je u dubini njenog bića pohranjen. U opravdanoj neverici da se iz ovoga može izaći. Velikim delom to je tačno. Tačno je jer narod "intimno i taktilno" oseća da je "nešto" u osnovi pogrešno postavljeno. I tu odgovornost treba jasno pozicionirati. Ona isključivo pripada ranije prozvanima. Tek kada se "razbije" taj led može se računati sa "otopljavanjem".
Preporuke:
5
0
30 četvrtak, 28 maj 2015 12:28
Cviko
@Lupus,
Razbijanje "leda" moguće je samo ako narod, na prvim izborima koji se dese, ne glasa za sve ove i one koji su na vlasti proteklih petnajst godina. Dakle, da ih lustrira. To znači, u prvom krugu niko ne bi prošao. Ali tu je drugi krug. Po pravilu drugog kruga, "izabrani su" oni koji su dobili najviše glasova. I jedan je veći od nule. Prosto i jednostavno, ne možemo ih lustrirati.
Preporuke:
0
2
31 četvrtak, 28 maj 2015 12:33
Dule
To oni teleprontuju rejting.
Preporuke:
2
0
32 četvrtak, 28 maj 2015 13:17
boban
Da li se vrse izbori za clanove vaterpolo reprezentacije ili se biraju apsolutno najbolji igraci u drzavi?
Kina ima samo jednu partiju I super je uspesna a Srbija ima 100 partija I super je neuspesna.
Preporuke:
3
0
33 četvrtak, 28 maj 2015 13:48
Lupus
@Cviko

Opet ništa nisi shvatio. Nisi shvatio i da su sami izbori unapred već izabrani. Srbija je raj za izlovljavanje somova. I sve će tako biti dok se ribnjak ne isprazni.....
Preporuke:
0
0
34 četvrtak, 28 maj 2015 15:10
D-ex
@Oliver Kronvel

Poštovani,
Mislim da teza koju ste izneli da će otpuštanje u administraciji usloviti pad rejtinga "Našeg mecene" za sada ne stoji.Kažem za sada,jer apsolutno sam siguran da niti jedan administrativni radnik neće biti otpušten do provođenja izbora.To što se prave nekakvi spiskovi,utvrđuju viškovi samo je pritisak na zaposlene službenike da svoj glas podare velikom vođi da oni nebi bili baš ti koji će morati da odu.Znajući psihologiju tih ljudi verujte i da će to baš tako i biti.
Preporuke:
1
0
35 četvrtak, 28 maj 2015 15:35
predrag
@pitam se
Hvala za pristojan komentar,ali SNS-ovci nisu glupi.Ja jesam,i za njih,i za prošle,i za buduće,kao I većina naroda.
Samo bih da me se neko seti za izraz "manjinska većina",jer to jeste opsesija SNS-a;Oni sanjaju većinsku većinu,a najmanje 100%,svuda I na svakom mestu,tek onda će biti zadovoljena alavost.Do tada će nas mrcvariti da priznamo.
Preporuke:
1
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner